To ja na koniec dobiję gwóźdź do trumny.
Oto lista usterek FFI jakie miał mój kolega, który jak wspomniałem śmiga Focusem już coś ponad 3 latka (wybrałem te naistotniejsze)
Cytat:
- przedewszystkim marna jakość plastików w środku, wyglądają OK ale skrzypią
- po jakims czasie jeden plastik zaczoł się głośno tłuc i tłucze się do dzisiaj, taki plastikowy płaszczyk nad kierownicą
- but zalał mi się płynem od sprzęgła hydraulicznego
- były problemy z silnikiem, przechodził w tryb awaryjny, podobno jakiś wężyk podciśnieniowy się przetarł
- od samej nowości jednak był inny problem z silnikiem który jest standardem w TDCi, gasł podczas ruszania
- pomiędzy wolnymi obrotami a 1500rpm nie było żadnej mocy, taka lipa że aby ruszyć płynnie trzeba dodawać gazu nieco wcześniej bo silnik reaguje z opóźnieniem i dopiero jak obroty zaczynają rosnąć trzeba puszczać sprzęgło
- zmienili oprogramowanie ale niewiele to dało, trzeba się było do tego przyzwyczaić
- pozatym to wsporniki klapy bagażnika nie wytrzymują jej ciężaru i szybko zdychają, objawia to sie tłuczeniem się tych wsporników na wybojach
- no i rdza tylnich drzwi
- ewentualnie do listy można dodać kopcenie jak w Starze Ale to już norma przy TDCi też zmieniali z tego powodu jakieś ustawienia w kompie ale nic to nie dało
Oto lista usterek FFI jakie miał mój kolega, który jak wspomniałem śmiga Focusem już coś ponad 3 latka (wybrałem te naistotniejsze)
Cytat:
- przedewszystkim marna jakość plastików w środku, wyglądają OK ale skrzypią
- po jakims czasie jeden plastik zaczoł się głośno tłuc i tłucze się do dzisiaj, taki plastikowy płaszczyk nad kierownicą
- but zalał mi się płynem od sprzęgła hydraulicznego
- były problemy z silnikiem, przechodził w tryb awaryjny, podobno jakiś wężyk podciśnieniowy się przetarł
- od samej nowości jednak był inny problem z silnikiem który jest standardem w TDCi, gasł podczas ruszania
- pomiędzy wolnymi obrotami a 1500rpm nie było żadnej mocy, taka lipa że aby ruszyć płynnie trzeba dodawać gazu nieco wcześniej bo silnik reaguje z opóźnieniem i dopiero jak obroty zaczynają rosnąć trzeba puszczać sprzęgło
- zmienili oprogramowanie ale niewiele to dało, trzeba się było do tego przyzwyczaić
- pozatym to wsporniki klapy bagażnika nie wytrzymują jej ciężaru i szybko zdychają, objawia to sie tłuczeniem się tych wsporników na wybojach
- no i rdza tylnich drzwi
- ewentualnie do listy można dodać kopcenie jak w Starze Ale to już norma przy TDCi też zmieniali z tego powodu jakieś ustawienia w kompie ale nic to nie dało
Komentarz